Promocje
Zestaw hyrydowy Claresa  MAXI!
Zestaw hyrydowy Claresa MAXI!
376,00 zł 159,00 zł
szt.
PROMOCJA- Zestaw LAMPA UV 36W
PROMOCJA- Zestaw LAMPA UV 36W
273,74 zł 99,00 zł
szt.
Zestaw  LAMPA UV LED SUNONE9 36W
Zestaw LAMPA UV LED SUNONE9 36W
280,36 zł 169,00 zł
szt.
Zestaw Kuferek z wyposażeniem
Zestaw Kuferek z wyposażeniem
350,33 zł 199,00 zł
szt.
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 59
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 59
6,99 zł 4,89 zł
szt.
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 60
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 60
6,99 zł 4,89 zł
szt.
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 61
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 61
6,99 zł 4,89 zł
szt.
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 62
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 62
6,99 zł 4,89 zł
szt.
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 63
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 63
6,99 zł 4,89 zł
szt.
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 64
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 64
6,99 zł 4,89 zł
szt.
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 65
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 65
6,99 zł 4,89 zł
szt.
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 66
Lakier klasyczny LAQ Claresa nr 66
6,99 zł 4,89 zł
szt.
Produkt dnia
 ZESTAW PROMOCYJNY 1 LAKIER+ GRATISY!
ZESTAW PROMOCYJNY 1 LAKIER+ GRATISY!
44,95 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE 

Uszkodzenie paczki:

Przed odbiorem zamówionej paczki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku gdy opakowanie posiada widoczne ślady uszkodzenia, możesz odmówić przyjęcia przesyłki. Jednocześnie skontaktuj się z Nami: e-mail: biuro@claresa.pl lub reklamacje@claresa.pl

Uszkodzenie produktu:

W przypadku jeśli uszkodzenie dotyczy produktu znajdującego się w paczce, prosimy niezwłocznie sporządzić dokumentację zdjęciową, wypełnić formularz reklamacji (do pobrania poniżej) oraz w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od otrzymania produktu przesłać do Nas na adres mailowy:  reklamacje@claresa.pl

Reklamacja produktu:

W przypadku reklamacji w okresie ważności produktu prosimy o sporządzenie dokumentacji zdjęciowej oraz wypełnienie formularza reklamacji (do pobrania poniżej) i przesłanie na adres:  reklamacje@claresa.pl

W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona.

Może zaistnieć potrzeba odesłania do nas produktu - poinformujemy o tym w odpowiedzi zwrotnej.

ZWROTY

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. 

Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.

W wypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, nie posiadającym jakichkolwiek śladów użytkowania, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 

Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: 

4mass Sp. z o.o.
magazyn
ul. Vogla 2a

03-963 Warszawa

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Złe zabezpieczenie paczki i tym samym jej uszkodzenie w transporcie, leży po stronie Klienta tym samym, zwrot należności będzie niezasadny.

Do paczki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu (do pobrania poniżej) - dokumenty te są podstawą zwrotu.

 

Do paczki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu (do pobrania poniżej) - dokumenty te są podstawą zwrotu.

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

FORMULARZ REKLAMACJI

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl